Reppu Reissaaja -

Reppureissu Thaimaassa

Voitin matkan Thaimaan Phukettiin. Meitä oli n. 20 toisille tuntematonta henkeä ja lähdimme unohtumattomalle reissulle. Phuketissa meillä oli hyvä hotelli lähellä rantaa ja viereisessä hotellissa oli uima-allas ym.

Oltiin jo ennen reissuun lähtöä suunniteltu ja sovittu reppureissu Khanomiin FullMoon-partyihin. Olimme siis muutaman yön Phuketissa ja sitten taksilla Khanomiin. Khanom olikin paikka jossa ei turisteja oikein ole ja ”hotellin” henkilökunta tuli ottamaan meistä kuvia kun olimme altaalla. Altaalla jossa oli torakoita…

Emme vieläkään kunnolla tunteneet toisiamme, mutta pikku hiljaa juttu alkoi luistamaan. Sovimme lähtevämme yhteen ja ainoaan rantabaariin mikä lähistöllä oli. Osa porukasta lähti autokyydillä ja minä ja muutama muu päätettiin kävellä rantaa pitkin.
Reissu alkoi mukavasti, aurinko paistoi ja maisemat olivat kauniit. Kaksi meistä päätti ottaa urheilun kannalta ja lähtivät juoksuun. Minä ja kaksi muuta jäimme kävelemään. Olimme kävelleet melkein tunnin eikä baaria näkynyt.. Päätimme kääntyä takaisin. Kävelimme siis 2 tuntia rannalla jossa vilisi pikku rapuja ja alkoi hämärtää.

No päätimme myös että syömme omalla hotellilla ja valikoima ei ollut kummoinen. Saimme kuintekin mahat täyteen ja huomasimme että pimeys oli tullut. Mietin että nyt pitäisi mennä yksin bungalowiin, huonetoverini oli vielä rantabaarissa. En uskaltanut. No matkakumppanini (2 miestä) tarjoutuivat majottamaan minut omaan bumgalowiinsa hetkeksi. Se oli kuitenkin aivan omani vieressä.

Menimme heidän majaan ja miehiä pelotti enemmän kuin minua. He pelkäsivät käärmeitä ja liskoja. Emme uskaltaneet avata ovea. Viimein kun saimme oven aukki niin liskoja vilisti seinillä ja kiljuimme. 😂 Pompimme sänkyyn ja yksi meistä sai unta. Me valvoimme toisen kanssa ja katsoimme leffaa. Emme nukkuneet koko yössä koska pelkäsimme.

Lähdimme 2 miehen ja yhden tytön kanssa takaisin taksilla Phukettiin seuraavana päivänä. Vietimme aivan ihanaa aikaa altaalla! Toiset olivat Khanomissa harmikseen huomanneet ettei siihen aikaan kuukaudesta ollut Fullmoon-partyja ja muutama oli telonnut itsensä skoottereilla!